Kenzo x H&M – efekty współpracy

Kenzo x H&M – efekty współpracy

Kolejna marka po Balmain, która chce promować swe projekty w sieciach szwedzkich sklepów H&M – w ponad 250 punktach na całym świecie oraz w sklepie internetowym. Już 3 listopada 2016 miłośnicy designu Kenzo będą buszować wśród wieszaków wypełnionych odzieżą damską i męską, której twarzami stali się społeczni aktywiści oraz artyści z rożnych zakątków świata.

Są to osoby w wieku 20-25 lat zamieszkujące Paryż, Londyn, Nowy Jork – miasta z pewnością znające się na modzie, ciekawym stylu i potrafiące zadać szyku. Co będzie można odnaleźć w kolekcji powstałej we współpracy Kenzo i H&M? Wśród ubrań znajdą się m.

in. półgolfy, botki, spodnie – zdobione tygrysimi akcentami, legginsy o wysokim stanie, skórzane rękawiczki, kurtki oversize.

W kolekcji nie zabraknie dodatków, m.in.

toreb damskich i męskich. Kenzo to marka odzieżowa powstała w latach 70-tych ubiegłego wieku w Paryżu.

Została założona przez Kenzo Takadę, który urodził się w 1939 roku. Marka poza odzieżą proponuje również damskie i męskie perfumy.